زنان روستایی کرمانشاه می توانند به عنوان دهیار انتخاب شوند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ صبح امروز نشست مشترک مشاورین امور زنان و خانواده فرمانداران استان و مدیران عامل کانون های فرهنگی اجتماعی زنان استان با مهندس آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی استانداری برگزار شد.

مهندس آیت الله آزرمی در این نشست تخصصی که با حضور مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری برگزار شد٬ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زنان بخشی از جمعیت استان را تشکیل می دهند لذا می طلبد که مسئولین بخش فرهنگی و اجتماعی استان  به بانوان استان توجه ویژه داشته باشند زیرا زنان بخش اعظم بنیان فکری و عاطفی در خانواده ها را تامین و عینیت می بخشند.

وی افزود: خوشبختانه مدیریت ارشد استان کرمانشاه از بدو مدیریت خود بر بکارگیری از ظرفیت زنان استان تاکید داشته و بر همین اساس به صورت ویژه موضوع اشتغال این قشر را پیگیری و رصد می کند.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه همچنین تصریح کرد: ما از فکر و خلاقیت زنان استان که منجر به پویایی فکری در درون جامعه استان گردد٬ استقبال می کنیم و بر این باوریم که زنان بایستی در جامعه نقشی اثرگذار و اجتماعی داشته باشند.

مهندس آزرمی تاکید کرد: زنان بایستی بدور از هرگونه رقابت منفی در جامعه زندگی کنند و به ناهمسانی های فکری در جامعه باور درستی داشته باشند چون که عدم پذیرش عقیده های متفاوت در درون جامعه زنان منجر به ایستایی و رکود فکری  آنها می گردد و حتی گزارش شده که 70 درصد آمار طلاق های استان به صورت توافقی انجام می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: زنان روستایی به مراتب در همیاری و خودکفایی اقتصادی خانواده ها نقش بسزایی ایفا می کنند که می طلبد از سوی مسئولین امر آموزش های ویژه ای در سطح زنان روستا صورت گیرد و حتی زنان مستعد در حوزه بالاتر مدیریتی به عنوان دهیار در روستاها معرفی و انتخاب شوند.

آزرمی همچنین زنان روستایی را تبلور غیرت و شجاعت به معنای واقعی عنوان کرد و گفت: یقینا در درون جامعه زنان روستایی افرادی هستند که مستعد پست های مدیریتی در سطوح پایه و میانی هستند.

تعداد 17 مرکز کانون فرهنگی واجتماعی در سطح شهرستان های استان وجود دارد

همچنین در این نشست مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گفت: خوشبختانه تعداد 17 مرکز فعال فرهنگی و اجتماعی بانوان در سطح شهرستانها و بخش های استان وجوددارد که قطعا نقش بسزایی در پویایی فکری جامعه زنان استان خواهند داشت.

شریفه حق شناس همچنین ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نشست های مشترک٬ زمینه ساز بسترهای توسعه و رشد جامعه زنان استان باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com